شارمینشارمین، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

هدیه های الهی من

بازی دخترانم

1392/5/21 13:23
نویسنده : شیمن
234 بازدید
اشتراک گذاری

امشب یکی از زیباترین تصاویر زندگیم رو تماشا کردم .... در خانه قشنگ و جدیدمان انگار شارمین ما مهربان و بزرگ شده و شایلین من جذاب و دوست داشتنی

از زاویه نگاه من و فرهادم دخترانمان همه هستی ما هستند و از خدا میخواهم هستی ما  و همه خانواده ها حفظ شوند ...

این روزها دعواها و حسادتهای شارمین به شایلین کمتر شده و شایلین هم حرفها رو بهتر می فهمد و با همه وجود خواهرش رو دوست دارد و از همه کارهای او پیروی میکند ...

امشب برای اولین بار یک ساعت با هم بازی کردند ... 

((((شارمین در آشپزخانه قشنگش آشپزی میکرد و برای خواهرش کیک می پخت ... شایلین کنار او عروسکش  را  شیر میداد و او را پیش پیش میکرد تا بخوابد, بعد از کیک دستپخت خواهرش میخورد و او را میبوسید))))

وای که چه تصویر زیبایی بود و من بی بهانه و پر بهانه نگاهم پر از اشک و عشق شد ... فرهادم  با لبخند آنها را تماشا میکرد و اشکهای مرا میبوسید و مرا به آغوش می کشید

[کاش پدر و مادرم زنده بودند تا می دیدند ... اطمینان دارم آنها  هم غرق در شادمانی و لذت میشدند و احساس مرا میفهمیدند .... صد افسوس ... تقدیر را پذیرفته ام]    

خدا را به خاطر حضور عشق در زندگیم می ستایم و هزار بار برای تداوم این عشق دعا میکنم ...

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)