شارمینشارمین، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

هدیه های الهی من

الهی ....

1389/11/20 11:32
نویسنده : شیمن
279 بازدید
اشتراک گذاری

معبود و مهربان من

مرا که لایق نام مادری دانسته ای یاری کن تا نگهبان خوب هدیه های آسمانی تو باشم ....

مرا هدایتگر باش تا با آرامش و صبوری ، عشق و نشاط ، لذت و عزت ؛ فرزندانم را به رشد صحیح انسانی برسانم ...

           آنچنان که تو راضی باشی و ما رستگار

خدایا ... حافظ و نگهدار فرزندانم باش و مرا قدرت و سلامتی ببخش تا با بهره از تفضل الهی خانواده ای منسجم و مهربان و پایدار بسازم ... 

          در همه حال تو را یاد میکنم  تو نیز مرا لایق عنایات و معجزات خود بساز ...

هدیه های الهی که به من بخشیدی ماحصل عشق آسمانی من و همسر مهربانم می باشد ... زندگیمان را تداوم ببخش و آتش ناشکری و حسد و خطا را از آن دور بدار

مهربان من ... آنها را که آرزوی مادر شدن دارند شاد و شاکر لطف بی پایان خود ساز

                                   دوستت دارم و در برابر احتشام تو سر بندگی و شکر فرومیآورم

                                                                        یارب یار را دریاب ...مارا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)