شارمینشارمین، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

هدیه های الهی من

بهار ....

1390/4/13 18:22
نویسنده : شیمن
292 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

فرزندم

بهار است و حلول تازگی و نو شدن .... هوا بسیار مطبوع و پر درخشش است ... باران فراوان باریده و بوی نم خاک می آید ...

سحر گاه خواهرت صدای رعد و برق آسمان را به تماشا نشسته و به بهانه ترس به آغوش من گریخته بود و من این ترس را بسیار دوست داشتم  چرا که وقتی به آغوش من می آید از گرمی و عشق و حس مادربودن مشعوف می شوم ..... 

او می داند که تو در راهی ... نوازشت میکند ، تو را می بوسد ومی گوید که خواهر تو است و دلش می خواهد تو را بغل کند ... چه مهربان است خواهر کوچکت ...

من و پدرت آرزومند آنکه بازی و محبت شما را ببینیم ( انشالله)

نازنینم 

تو را هر روز با خود به همراه  دارم ... در هر فرصتی با تو صحبت میکنم ، برایت دعا می خوانم و دست به نوازشت می برم تا که بدانی چقدر دوستت دارم و خواستارآن هستم که خانواده ما را با عطر حضورت پر صفا تر و پر رونق تر سازی ...

مهم نیست جنسیت تو که این روزها گاهی دیگران به جای خدا هم تصمیم میگیرند و از خوب و بد میگویند ... یادشان نیست که آدم بودن مهم تر است ... گرچه این حرفها کمی نگرانم میکند ولی برای من مهم آن است که سالم و مهربان و صبور باشی ...... 

هوا عالی است ... همه جا پر از گل و سبزی و و طراوت است ... درخت شکوفه زده هلو ، یاسهای زرد و بوته های کوچک بنفشه مرا از افسردگی زمستان خارج می سازد و این نوید را می دهد که به یاری خدا شادابی و آرامش در راه است ...

آرام جانم

یادت باشد طبیعت و تماشای آن سراسر درس است ...

 برای روزهای زمستانی زندگی غمگین مباش ؛ محکم و پر امید چشم به راه بهارداشته باش که این وعده حق است و خداوند قول داده که بعد از هر سختی آسانیهاست ...

از بهاران لذت ببر و به یاد داشته باش بازهم لحظات زمستانی برای آزمودن انسان خواهد بود ... مهم آن است که خوش بین و با اراده و مثبت اندیش باشی تا درهرآزمونی موفق گردی.

 

قشنگم

امروز حرکت تو را برای اولین بار احساس کردم و یک سنگینی شیرین که انگار از جابجایی تو بود... دوباره همه وجودم به قدوم تو پر از هیجان و لبخند شد ...

خدایا تو را سپاسگزارم

فرزندم را در پناه خود محافظت بفرما

 17                                                     فروردین ماه 1390

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)