شارمینشارمین، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

هدیه های الهی من

درد دل مادر

1390/4/13 18:25
نویسنده : شیمن
386 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی نازم

چند روزیه دل مامان خیلی گرفته ..............

اوضاع کاریم خوب نیست ، یعنی به کارم بی علاقه شدم ... محیط کاری که این همه دوستش داشتم و سبز بود حالا برام رنگ خاکستری گرفته ...

درس  سخت زبان آلمانی و کلاس رفتن ها و راه دور آموزشگاه  هم حسابی خسته ام کرده ....

بیماری خاموش نگران کننده ای که دارم و گاهی آزارم میده ....

خواهر کوچولوی شیطون و نازت که با همه شیرینی دل منو میبره و نمیتونم کامل کنارش باشم ...

افسردگی و دردهای بارداری ...

شهر افسرده و نگرانیهای اجتماعی و سیاسی ...

بی مهریها و حسادت های بعضی ها ...

حساسیت ها و دل نازکیهای من ...

و هزار و یک علت دیگه کلافه ام کرده ....

....... البته تو خیلی مهربونی ، منو با آرامش همراهی میکنی ، درکم میکنی تا زیاد اذیت نشم ...

خواهرت هم کمکم میکنه و شرایط منو درک میکنه ...

از همه بیشتر پدر مهربونتون درد دل منو گوش میکنه و بداخلاقیهام رو تحمل می آره  ... در کارهای خونه هم کمک کارمه تا بتونم این بحران روحی اوایل بارداری رو تحمل کنم

فقط مونده خدا جون که بعد از این همه سختیهای جسمی و روحی و روانی که در یک سال گذشته داشتم ؛ دستم رو بگیره و بلندم کنه و مثل همیشه یاریگر و نجات بخشم باشه ...

خدای مهربون

اگه اشتباهی ازم سر زده منو به توبه پذیری خودت ببخش و آرامش و سلامتی و نشاط رو به زندگیم برگردان

فرزندان منو برامون حفظ کن و فرصت بده تا با هم آشیانمون رو پر عشق بسازیم

آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)