شارمینشارمین، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

هدیه های الهی من

از سفر برگشتیم ...

1390/4/13 18:41
نویسنده : شیمن
302 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته فرصت نکردم بنویسم ...

با دخملکام و پدرشون سفر آلمان خوش گذشت و از طبیعت و آرامش و خنکی هوا حسابی لذت بردیم ...

مامان مهری و دایی رضا هم بودند و جمعمان جمع بود ...

دخمل کوچیکه حسابی همکاری و همراهی کرد ماشالله... دخمل بزرگه هم که با اون زبون چرب و نرمش دل همه رو میبره ...

حالا برگشتیم به هوای داغ تهران و پدر برای رفاه ما باز میره جنوب کار میکنه و کلی سختی راه و دوری رو باید تحمل کنه ... خدا کمک و همراهش باشه الهی

برا دخمل کوچیکه هم میخواهیم انشالله تخت و کمد یاسی بخریم ... مبارکش باشه ...

تخت و کمد دخمل بزرگه لیمویی-پرتقالی بود و تقریبا همه چیز رو مرتب نگه میداره و چیزیو گم نمیکنه ...

انشالله این نی نی دوم هم منظم و مهربان و باهوش باشه ...

راستی شارمین رو بردم امروز کلوپ بچه ها و حسابی بازی کرد و من هم درس خواندم ، نی نی شکمی هم حسابی شلوغ پلوغ و ابراز وجود میکرد ...

خدایا این هدیه های بهشتی رو برام حفظ کن و زندگیمونو مثل عسل شیرین نگهدار ...

خدایا این سعادت رو نصیبم کن تا نی نی دوم رو هم در آغوش بگیرم و بتونم با شیر خودم بزرگش کنم ..

خدیا بیماری خاموش منو تا ابد خاموش نگهدار و اون روزای پر ناراحتی رو دیگه برای من تکرار نکن ...

خدایا همه مریضا رو آرامش و شفا و نشاط عطا کن

خدایا دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)