شارمینشارمین، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

هدیه های الهی من

جشن نوروز در مهد دخملا

1391/12/23 5:23
نویسنده : شیمن
268 بازدید
اشتراک گذاری

دختر بزرگه 2 روزه در مهدشون جشن نوروز داره و من هم از دیدن اون همه سور و سات لذت بردم چه برسه به خود بچه ها ...خجالت

صبح با کلی هدیه رفتیم 2 تایی مهد ... کمی از راه رو هم پیاده رفتیم ... هوا بهاری و زیبا بود ...

وقتی داخل مهد رفتیم صدای ساز و ارگ میامد ... حاجی فیروز با عصا داشت میامد و بچه ها رفتند سالن پایین برای رقص و شادی ...سفره 7 سین و عکاس و دکور و ... مربیهای شیک و پیک و خوشگل آرایش کرده و ...کادو به بچه ها و شکلات و شیرینی ...

کلی از مدیرشون تشکر کردم

(از ته دل برای همه بچه ها دعا کردم تا تنشون سالم باشه و غم به دلهای کوچولوشون نمونه .... مریضهای تو بیمارستان رو هم دعا کردم )ناراحت

بعد رفتم مهد دختر کوچیکه و هدیه مربیهای اون رو هم بردم ...

فینگیل من رفت تو اتاق و تختش و مشغول شیطنت ... سالن آذین بندی شده بود و بچه ها در حیاط مشغول بازی بودند ...به همه ماهی قرمز کادو دادند

از اینکه مدیر مهد اجازه میده هر وقت خواستم شایلین و خواهرش رو اونجا بذارم و برم به کارهام برسم ممنونم ...

خدایا تو رو که در بستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مخلصمبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)