شارمینشارمین، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

هدیه های الهی من

نگین من متولد شد ....

1390/7/7 22:46
نویسنده : شیمن
382 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر دلم میخواست دکتر خودم از مسافرت بیاد و به کمک اون زایمان کنم ... مثل موقعی که شارمین عزیزم دنیا اومد ...

خوشبختانه دخترکم آرام و موقر با من همراهی کرد تا خواسته ام براورده بشه ... عزیز دل مادر 25 شهریور ساعت 10:20صبح در بیمارستان لاله متولد شد ...

همسر عزیزم ... مادر گلم ... خاله شبنم ( دوست مهربونم ) .... عمو فرید هم حضور داشتند ...

دخترکم رو که بغل کردم ... پر از عشق شدم ... پر از سپاس ... پر از اشک شوق ... لبریز از دلدادگی و هیجان ...

خدایا خیلی دوستت دارم ... خیلی ازت ممنونم ... خیلی بزرگی ....

الهی هر کسی میخواد ؛ این لحظه ناب رو تجربه کنه و مادر بشه ..

اسم دختر گلم رو شایلین گذاشتیم . امیدوارم همیشه با خواهرش بهترین دوست و مونس و همدم و معتمد هم باشند و جزء خوشبخت ترین دختران زمین ...

دخترای گلم الهی به قول مامان بزرگاتون : عاقبت به خیر شید ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)