شارمینشارمین، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

هدیه های الهی من

رشد هر دوشون

1391/10/21 7:11
نویسنده : شیمن
289 بازدید
اشتراک گذاری

وقت نمیکنم زیاد به اینجا بیام و بنویسم .... شرمنده نو گلهاااام

اما :

شارمین داره در زبان انگلیس خوب پیشرفت میکنه ... من باهاش انگلیسی حرف میزنم و اون میفهمه ولی معمولا فارسی جواب میده

دایره لغاتش خیلی زیاد شده و تقریبا اسم کلی حیوان و اعضا بدن رو به انگلیسی میدونه ...

رو هوش و خلاقیتش دارم کار میکنم ... عاشق آشپزی و نظافته و در کارها کمکم میکنه ... با خواهرش خیلی مهربان شده ولی هنوز اجازه نمیده شایلین بره تو اتاقش!!!!خجالت

در مورد شایلین خانم گل گلی:

وقتی میگم باید بری مهد کودک، میره کلاهشو میاره و جورابهاشو میگه پا ( یعنی پام کن) .. کیفش رو هم میگیره دستش و بای بای میکنه که بره ( خدا رو شکر با اون همه وابستگی که به من داشت حالا خیلی بهتر شده و مربی و مهدش رو دوست داره ماچ

وقتی پوشکش رو کثیف میکنه ، میگه جیش و بعد میدوه سمت دستشویی که برم عوضش کنم

هنوز دایره لغاتش زیاد نشده ولی همه چیز رو میفهمه و خیلی شیطونه

اعتراف میکنم که از بس شیطون هستند و حرف میزنند و خرده فرمایش دارند، کمممممممممممم میارم و شب که میشه از انرژی خالیممممممممممممممممممممناراحت

روزی 10 بار هم داد من رو در می آرننننننننننننننننن!!!!!!!!!!!!!!وقت تمامکلافه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)